افتتاح یکی از لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌ها در مالدیو
افتتاح یکی از لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌ها در مالدیو | هتلاتو ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

سونوا سیکرت، یکی از جدیدترین و گران قیمت‌ترین اقامتگاه‌هایی است که به تازگی در مالدیو تاسیس شده است. این اقامتگاه تفریحی با ویلاهایی شناور روی آب و خدمات بی نظیر ۲۴ ساعته، ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که می‌تواند برای گردشگران جذاب باشد.

از مهم‌ترین شاخصه‌های اقامتگاه تفریحی سونوا سیکرت، واقع شدن آن در یکی از دور افتاده‌ترین جزیره‌های مرجانی مالدیو است که همین باعث شده تا طبیعت اطراف این اقامتگاه، جذابینی دو چندان پیدا کند. همچنین برنامه‌های تفریحی خاصی مانند غواصی یا پیک نیک ساحلی، طبق علایق شخصی میهمانان، طراحی و اجرا می‌شود.

در این اقامتگاه لوکس که روی آب‌های فیروزه‌ای مالدیو واقع شده است، شما شاهد ارائه خدماتی فوق‌العاده به مسافران هستید. در سونوا سیکرت نسبت پرسنل به میهمانان ۱۰ به ۱ است که شامل دو پیشخدمت و یک سرآشپز اختصاصی برای هر ویلا نیز می‌شود.

قیمت اقامت در سونوا سیکرت از ۳۲۰۰ دلار به ازای هر شب شروع می‌شود و در کریسمس به ۱۱۰۰۰ دلار هم می‌رسد. همچنین دسترسی به این اقامتگاه، از طریق یک پرواز ۷۵ دقیقه‌ای از فرودگاه بین‌المللی ولانا مالدیو امکان پذیر است.

تام کاهلان، کارشناس و بنیانگذار آژانس مسافرتی لوکس دورسیا، معتقد است که سونوا سیکرت پتانسیل تبدیل شدن به یکی از بهترین هتل‌های مالدیو را دارد. او معتقد است که قیمت این اقامتگاه به نسبت خدماتی که ارائه می‌دهد منطقی است.

منبع: بلومبرگ

شما به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

(5/6)

ارسال دیدگاه

لغو پاسخ